Flexibelt HR-stöd med Kontek HRM Employee

Kontek HRM Employee är ett HR-system för att utveckla och förvalta din personal. Det är en helt webbaserad lösning som underlättar personaladministration för alla inom organisationen från övergripande ledningsgrupp till den enskilde medarbetare som kan underhålla valda uppgifter själv. HR-systemet innehåller även systemstöd för lönerevision, digital signering och lönekartläggning.

Fördelar med Kontek HRM Employee

  • flexibelt hr-system
  • hr-blanketter
  • digital signering
  • kurser och kompetenser
  • on- och offboarding
  • medarbetarsamtal
  • statistik
  • anpassa egna fält

Lämna ett meddelande om du vill veta mer om hur du kan effektivisera dina lön- & HR-processer!

Välj en helhetslösning med Kontek HRM!

Med vårt personalsystem Kontek HRM får du full kontroll över hela din personaladministration från bemanning, tid och projektredovisning till reseräkningar, utlägg, körjournal och HR-stöd. 

Kontakta Anneli

Kontakta mig eller någon av mina kollegor så hjälper vi dig att komma igång!