Flexibelt HR-stöd

Kontek HRM Employee är ett HR-system för att utveckla och förvalta din personal. Det är en helt webbaserad lösning som underlättar personaladministration för alla inom organisationen från övergripande ledningsgrupp till att låta enskilda medarbetare underhålla valda uppgifter själv. HR-systemet kan med fördel kompletteras med tillval för lönerevisionen och digital signering.

Fördelar med Kontek HRM Employee

  • flexibelt hr-system
  • kurser och kompetenser
  • on- och offboarding
  • medarbetarsamtal
  • hr-blanketter
  • digital signering
  • statistik
  • anpassa egna fält

 

Välj en helhetslösning med Kontek HRM!

Med vårt personalsystem Kontek HRM får du full kontroll över hela din personaladministration från bemanning, tid och projektredovisning till reseräkningar, utlägg, körjournal och HR-stöd. 

Kontakta Annelie

Kontakta mig eller någon av mina kollegor så hjälper vi dig att komma igång med Konteks webbaserade löne- och försystem.