Flexibelt HR-stöd med Kontek HRM Employee

Kontek HRM Employee är ett HR-system för att utveckla och förvalta din personal. Det är en helt webbaserad lösning som underlättar personaladministration för alla inom organisationen från övergripande ledningsgrupp till att låta enskilda medarbetare underhålla valda uppgifter själv. HR-systemet kan med fördel kompletteras med tillval för lönerevisionen och digital signering.

Fördelar med Kontek HRM Employee

  • flexibelt hr-system
  • hr-blanketter
  • digital signering
  • kurser och kompetenser
  • on- och offboarding
  • medarbetarsamtal
  • statistik
  • anpassa egna fält

Välkommen att skicka ett meddelande till oss!

Hör av dig till oss om du vill veta mer om hur du kan effektivisera lönehanteringen!

Välj en helhetslösning med Kontek HRM!

Med vårt personalsystem Kontek HRM får du full kontroll över hela din personaladministration från bemanning, tid och projektredovisning till reseräkningar, utlägg, körjournal och HR-stöd. 

Kontakta Anneli

Kontakta mig eller någon av mina kollegor så hjälper vi dig att komma igång med Konteks webbaserade löne- och försystem.