Vi hjälper dig gärna!

Vi vill dela med oss av vår expertis och vår erfarenhet på bästa möjliga sätt. Det handlar inte bara om att vara tillgängliga, utan också om att du som kund ska känna att du får god hjälp med att effektivisera och administrera din lönehantering. Vi strävar alltid efter att vara lyhörda och engagerade när du hör av dig!

Beroende på vilka lösningar du valt hos oss finns det olika sätt att komma i kontakt med oss. Det enklaste sättet, för dig som kund, är att logga in på Mina Sidor där alla supportärenden och frågor hanteras.

Klicka på Mina ärenden för att skapa ett nytt ärende och ställa din fråga.

Du är också alltid välkommen att ringa oss på tel: 0372-890 00.

Öppettider

Måndag
9.00-16.30
Tisdag - Torsdag
8.00-16.30
Fredag
8.00-16.00
Lunchstängt alla dagar
12.00-13.00

Stängt röda dagar och helgdagar.

Övriga sätt att komma i kontakt med oss!
  • Är du plustjänstkund kan du nyttja det direktnummer som du får när du tecknar denna tjänsten. 
  • Är du outsourcingkund hör du som vanligt av dig till din personliga lönekonsult som du redan fått kontaktuppgifter till.
  • Har du valt tjänsten Min HR använder du också vårt ärendehanteringssystem och lägger din frågeställning direkt i systemet.
  • Är du en privatperson vars arbetsgivare har tecknat avtalet Min Lön så kontaktar du Min Lön-supporten via mobilappen/webbsidan eller via det direktnummer som är kommunicerat till dig och din arbetsgivare.

Som alltid går det jättebra att kontakta våra säljare som också gärna guidar dig vidare. Du hittar kontaktuppgifter här.