E-signering förenklar dokumenthanteringen
Med e-signering kan du enkelt signera och hantera dokument vart du än befinner dig och alla dokument sparas på samma enhet - tryggt och säkert!
Med e-signering kan du enkelt signera och hantera dokument vart du än befinner dig och alla dokument sparas på samma enhet - tryggt och säkert!
Genom e-signering kan du ta ut sekretessavtal, anställningsavtal, HR-blanketter, CV och andra typer av blanketter i Kontek HRM och skicka dem för digital signering.
Med e-signering får du som chef och personalansvarig en komplett översikt över alla pågående och signerade dokument och kan arbeta i ett och samma system med dokumenthanteringen.
För att komma igång med tjänsten behöver du ha tillgång till delsystemet Kontek HRM Employee samt ha tilläggsmodulen för e-signering och ett avtal med en av våra samarbetspartners, Verified eller Scrive.
Vill du komma igång och börja jobba med e-signering kontaktar du oss så aktiverar vi denna funktionen i HR-systemet Kontek HRM Employee. Enklast gör du detta genom att lägga ett ärende till oss på Mina sidor_Mina ärenden.
Dessutom behöver du kontakta någon av våra samarbetspartners för e-signering för att teckna avtal med dem kring tjänsten. Klicka på någon av länkarna nedan så kommer du direkt till de formulär hos resp samarbetspartner som behöver fyllas i för att teckna avtal.
Flera företag inser fördelen med att digitalisera sina processer och efterfrågan på e-signering ökar. Ring mig eller någon av mina kollegor så hjälper vi dig att komma igång!
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.