Vi hjälper dig med din HR-dokumentation
För att hantera en anställning både före, under och efter anställningstiden behövs en hel del olika blanketter. Med Konteks blankettbank kan du enkelt hitta och använda blanketter vid behov.
För att hantera en anställning både före, under och efter anställningstiden behövs en hel del olika blanketter. Med Konteks blankettbank kan du enkelt hitta och använda blanketter vid behov.
Med blankettbanken HR-blanketter får du tillgång till de mest förekommande HR-blanketterna för att underlätta din administration.
I HR-systemet Kontek HRM Employee finns en koppling som innebär att blanketterna är taggade till information från personalsystemet vilket betyder att din dokumentation hämtar information om till exempel en anställd (namn, adress och personnummer) helt automatiskt.
När du tecknar tjänsten HR-blanketter så ingår en omfattande informationsbank som vi kallar för HR-fakta. Med denna tjänst kan du söka och läsa på om olika funderingar som är kopplat till HR-området. All information är sökbar och uppdelad i olika kategorier så att du enkelt och smidigt ska få svar på din frågeställning.
I informationsbanken HR-fakta kan du t ex få kunskap om:
HR-fakta är kort och gott en samlad informationsbank där du kan läsa på vad som gäller i olika frågor som berör HR-arbetet. Informationen uppdateras fortlöpande.
Men en blankettbank från Kontek sparar du en massa administrativt arbete. Kontakta mig så berättar jag mer.
Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.