Från anställning till lön - med oss får du full kontroll!

I över 90 år har vi på Kontek varit en pålitlig partner för svenska arbetsgivare. Vår framgång bygger på smarta och användarvänliga produkter, expertis inom lön & HR och en oöverträffad kundservice. Vi är stolta över att kunna erbjuda lösningar som hjälper våra kunder att nå sina mål – varje dag.

System och kunskap för människor i företag!

Vi utvecklar och erbjuder lösningar inom lön och HR för företag i alla storlekar. Dessutom erbjuder vi utbildning och rådgivning i alla frågor som rör medarbetarresan, från anställning till pension. Vårt upplägg är flexibelt och anpassat efter dina behov, nu och i framtiden – med support från människor till människor.

 

Smarta molnbaserade lösningar för din personaladministration

Välj bland en komplett svit av molnbaserad programvara som täcker alla delar av din medarbetarresa – från anställning till lön.

Våra lösningar är fyllda med den senaste tekniken och designade för att effektivisera din personaladministration.

Du bestämmer själv vilken nivå av stöd du vill ha:

  • Du gör jobbet: Hantera löneprocessen i våra användarvänliga program med tillgång till support när du behöver.
  • Vi gör jobbet: Låt oss ta hand om hela eller delar av din lönehantering så att du kan fokusera på din kärnverksamhet.
  • Vi hjälps åt: Du väljer själv vilka delar av lönehanteringen du vill sköta och vad du vill ha hjälp med från oss. 

Alltid uppdaterad och säker lönehantering

Med Kontek kan du känna dig trygg. Våra produkter och processer är byggda med maximal informationssäkerhet och uppdateras kontinuerligt enligt de senaste regelverken inom Lön och HR. Vi hjälper dig att hålla koll på förändringar i lagar och regler så att du alltid ligger steget före.